Sorry maar deze website support geen Internet Explorer. We adviseren je om te veranderen van browser.

Een bewezen methode met duurzaam effect

Gemiddeld beoordeeld met een 9

Niet goed, geld terug garantie

"Dankzij het Flipmonday-systeem kan ik me focussen op de belangrijke dingen. Heldere doelen en minder chaos van alle kleine dingen: ik raad de training aan iedereen aan die klaar is voor next-level productiviteit."

Jeff de Haan - Head of Advisory bij Dimensional

"Wat was dit een cadeautje, de Grip op werk training van Flipmonday! Dank voor jullie superhandige tips & tricks: echt heel waardevol in deze hectische tijden!"

Pauline van der Linden - Strategisch Programma Manager PostNL

ZO ZIET DE CURSUS ER UIT

De cursus loopt gedurende een periode van zo’n 4 weken. Tijdens die weken zijn er meerdere korte momenten waarop je met de cursus bezig bent, gemiddeld zo'n 1 - 1,5 uur per week. Zo zorgen we dat er genoeg tijd is om daadwerkelijk een aantal dagelijkse patronen te optimaliseren – dat is tenslotte niet binnen een dag gebeurd. In de cursus worden meerdere manieren van leren met elkaar afgewisseld, ook wel blended learning:

  • Startpakket: Je ontvangt een startpakket met cursusmateriaal, omdat het soms fijn is om dingen op papier bij de hand te hebben.
  • Online modules: Je doorloopt meerdere online videolessen op ons online leerplatform, op je eigen moment. Zowel theorie en achtergrond, als praktische uitleg van de inrichting van je systeem.
  • Live groepen: In live (online) groepssessies met een ervaren trainer gaan we verder in op het systeem, is er ruimte voor vragen en wissel je ervaringen uit met andere deelnemers.

Ook ga je tussendoor zelf concreet aan de slag. Zo zorgen we voor een zo hoog mogelijke impact en blijvend effect.

CURSUSDATA 2021

Locatie: alle live cursusmomenten zijn online, in Microsoft Teams.

Inschrijven kan voor de volgende data en tijden:

  • Dinsdag 26 oktober en 9 november van 10.00-11.30 uur
  • Vrijdag 12 november en 26 november van 13.00-14.30 uur
  • Donderdag 25 november en 9 december van 9.30-11.00 uur

Kosten: € 395 per persoon (inclusief materiaal, excl. BTW)

AANMELDENBROCHURE AANVRAGEN

Niet goed? Geld terug!
Ben je niet tevreden over de cursus? Bijvoorbeeld omdat hij toch niet aansluit bij je wensen? Dan kun je je geld terugkrijgen onder de voorwaarde dat je uiterlijk direct na afloop van de eerste livesessie kenbaar maakt aan de trainer niet tevreden te zijn en van de regeling gebruik te willen maken.

In de cursus flip je naar grip in deze 3 heldere stappen:

STAP 1: HOOFD LEEGMAKEN

Met een waterdicht systeem om alles wat er op je af komt te verwerken zorgen we voor rust en overzicht. Zo ontstaat er meer ruimte in je hoofd om vooruit te kijken. Dat doen we door:

  • RUIS ELIMINEREN: We richten Microsoft Outlook, de software waar je dagelijks mee werkt, zo in dat het je beter ondersteunt en minder afleidt. Zo voorkomen we dat je afgeleid wordt en dat je de hele dag druk bent met reageren op dingen.
  • SNELLER VERWERKEN: Je krijgt concrete tools om dingen slimmer en sneller te verwerken. Neem bijvoorbeeld het beslisschema waarmee je voor alles wat er op je af komt direct bepaalt wat je er mee doet. Zo hoef je er maar één keer, zo kort mogelijk, over na te denken.

STAP 2: FOCUS AANBRENGEN

Met een vaste plek van waaruit je gericht aan je doelen en projecten werkt zorgen we dat je helder krijgt waar je aan wil werken. Die acties zullen bepalen hoe je dag er uit ziet. Zo krijg je scherp welke dingen écht belangrijk zijn om aan te werken. Dat doen we door:

  • ACTIES CENTRAAL ZETTEN: We zorgen ervoor dat je werkdag weer draait om de acties die je van plan was te doen: je afspraken, dagtaken en ‘next actions’. Overzichtelijk terug te vinden in één agenda-weergave.
  • FOCUS LEGGEN OP DOELEN EN PROJECTEN: Vanuit één centrale plek in Microsoft OneNote werk je efficiënt aan je projecten en doelen. Volledig geïntegreerd met Outlook natuurlijk. Zo heb je altijd overzicht, hou je scherp wat je te doen staat, en zet je gedurende het jaar daadwerkelijk de stappen die nodig zijn om je doelen te bereiken.

STAP 3: JE PLAN VOLGEN

Met terugkerende routines blijft je systeem ook op de lange termijn voor je werken. Sterker nog, je leert je systeem steeds verder te verbeteren. Zo hou je jezelf op koers om op de langere termijn je doelen te verwezenlijken. Dat doe je door:

  • DAGELIJKSE REVIEWS: Met dagelijkse routines zorg je dat je grip houdt op je dag. Je verwerkt de nieuwe dingen die je systeem binnen zijn gekomen, reflecteert op alles wat je ziet, stelt prioriteiten en gaat dan aan de slag. Zo blijf je altijd ‘bij’ (lege inbox!) en besteed je je tijd en energie op de beste manier.
  • WEKELIJKSE REVIEWS: Met wekelijkse routines, liefst samen met een buddy, zorg je dat je regelmatig uitzoomt. Je kijkt terug op wat je gedaan hebt, kijkt vooruit naar wat er aan komt en reflecteert op je doelen, projecten en prioriteiten. Zo kun je bijsturen waar dat nodig is.

{{ formTitle }}

{{ formContent }}